Har så svårt att släppa taget om dig min vän

datum & tid: 2014-07-07 / 01:38:35 // kategori: Allmänt // kommentarer [ 0 ]

¡Hola! Har vart en fett sträng dag idag med tanke på att det vart så otroligt fint väder men jag har gått runt på jobbet i nio timmar.. Men i alla fall vart jag hemma i Falkenberg igen vid 19 och då traskade jag till BurgerInn där min bror och två till var. Sedan vidare för att hämta upp Becca och sen Jossan och Carro. Det blev att vi badade i Ljungsjön osv. 
 




Never let them change you

datum & tid: 2014-02-20 / 21:56:57 // kategori: Allmänt // kommentarer [ 0 ]

Att färgen på håret kan göra så att man ser ut som en helt annan person.
 
Känner mig himla taggad på livet just nu! Såg att jag hade fått en mail av Åsa om praktiken i Åre där det stod en massa bra saker. Lite mindre än fyra veckor kvar tills jag åker, SO EXCITED! Innan jag åker till Åre åker jag och min klass till Rom i fyra dagar så jag ahr bara en massa spännade saker att se framemot den närmsta tiden.
 
I alla fall så vart jag på Klitterbadet med Amanda och Liz innan idag, badade och solade. Sedan har jag inte gjort så himla mycket annat idag.. Hejsvejs!

Mina dagar

datum & tid: 2014-02-18 / 17:46:10 // kategori: Allmänt // kommentarer [ 0 ]

Hej vänner & ovänner!
Just nu sitter jag med en kopp av mitt favorit te framför datorn. Erika och Alicia har varit här sedan igår, en liten sleepover som back in the good old days. Imorgon har jag bestämt en frulle med Liz i stan, inte träffat henne på snart en vecka, craaazy! På torsdag ska jag träffa Mandapanda, Becca och Liz för att dra och bada på klitte, #nevergrowingup

Testar lite så ja detta blir jätte bra

datum & tid: 2014-02-12 / 22:13:00 // kategori: Allmänt // kommentarer [ 0 ]

 
Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra. Testar lite så ja detta blir jätte bra.

Those floral pants

datum & tid: 2014-02-11 / 15:38:39 // kategori: Wanties // kommentarer [ 1 ]

 

Tisdagsfrulle

datum & tid: 2014-02-11 / 14:55:54 // kategori: Allmänt // kommentarer [ 0 ]

Hellu!
 
Tisdagar måste nog vara en av de bästa dagarna på veckan, en enda lektion på hela dagen. Toppen! Hade idrott från åtta till halv tio så efter det tog jag och tjejerna i klassen en frulle på stålboms. Så otroligt skönt när alla i ens egen ålder sitter inne på lektion eller fortfarande sover så att man kan gå runt i stan helt ofixad utan att få en massa blickar efter sig. I alla fall är jag hemma nu och hade tänkt att skriva klart min bokrecension i svenska.
 
 

Välkommen till min nya blogg

datum & tid: 2014-02-11 / 14:39:00 // kategori: Allmänt // kommentarer [ 1 ]

Välkommna hit och blah blah blah.
 
 

slide show

Hej! Jag är Jennie, en sjuttonårig brud som allra helst vill resa, festa och umgås med mina vänner. Bor på västkusten i staden Falkenberg. Jag går mitt andra år på gymnasieskolan Drottning Blanka, där går jag linjen turism & resor. Trivs något himla bra där! Det var jag det.

RSS 2.0